Müşterilerimizin Beklenti ve İhtiyaçlarına Uygun Hizmet Sağlamak İçin Var Gücümüzle Çalışıyoruz

Şubeler

MÜŞTERİLERİMİZİN BEKLENTİ VE İHTİYAÇLARINA UYGUN HİZMET SAĞLAMAK İÇİN VAR GÜCÜMÜZLE ÇALIŞIYORUZ

Müşterilerimizi öncelikle dinliyor, beklenti ve ihtiyaçlarını doğru analiz ederek kalite ve hizmet hızımızdan ödün vermeden çalışmalarımıza devam ediyoruz.

ÖZAY DELİBAŞ
İstanbul Fatih Şube Müdürü

1975 yılında Samsun’un Havza ilçesinde doğan Özay Delibaş, ilk ve ortaöğrenimini Samsun’da tamamlamış. Üniversite
eğitimi sonrası 1998 -2014 yılları arasında farklı kurum ve ünvanlarda görev yaptıktan sonra, Bankamızda 2014 yılında
Tuzla Organize Sanayi Şube Müdürü olarak göreve başlamış; sırası ile Seyrantepe, Tahtakale Şube Müdürü, 2024 yılının
Ağustos ayından bu yana ise Fatih Şubesi Müdürü olarak görev yaptığını söyleyen Özay Delibaş, “Üniversiteye giden
20 yaşında 1 oğlum var. İş yaşamı dışında doğa yürüyüşleri ve ağırlıklı olarak biyografi kitapları okuyarak
zaman geçirmeyi seviyorum.” diyor.

‘MÜŞTERİ MEMNUNİYETİMİZ HER GEÇEN GÜN ARTIYOR’

“Şubemizde 6 pazarlama, 10 operasyon olmak üzere benimle birlikte 17 kişilik bir ekip var.” diyen Özay Delibaş,
bireysel, KOBİ, perakende segmentlerinde müşterilerimize en iyi hizmeti sağlamak için çalışmalarına
devam ettiklerini söylüyor.

‘5O YILI AŞKIN SÜREDİR BU CADDE ÜZERİNDE HİZMET VERİYORUZ’

İstanbul’un finans merkezi olarak özelliklerinden bahseden ve Şubemizin ağırlıklı olarak hangi alanlarda faaliyet
gösterdiğini açıklayan Sayın Delibaş, “İstanbul; ticaret hacminin, sanayi ivmesinin, sermaye büyüklüğü, istihdam ve
ekonomik çıktının yüksek olduğu GFCI (Dünya Finans Merkezi Endeksi) sıralamasında 64. sırada yer alan marka bir
şehirdir.” diyor ve sözlerini sürdürüyor:

“Fatih Sultan Mehmet Han’ın fethin onuncu yılında kendi adına yaptırdığı külliye, Şubemize bulunduğu ilçenin adını
vermiş. Fatih’in olduğu yarımada, Roma, Bizans ve Osmanlı Dönemleri’nden kalma eserlerle âdeta bir açık hava müzesi
görünümünde. Ayasofya, Topkapı Sarayı, Sultanahmet Camii, Mısır Çarsısı, Kapalıçarşı, Fatih Camii, Hırka-i Şerif Camii,
Vefa Camii bu eserlerden sadece bazıları. Fatih veya çok kullanılan adı ile Tarihî Yarımada, İstanbul şehrinin kurulup
geliştiği bölgenin tamamını kaplayan, valilik, büyükşehir belediyesi binası, il emniyet müdürlüğü ve şehrin vergi
dairesi gibi kurumlarının yer alması sebebiyle İstanbul’un merkezi sayılıyor.

50 yılı aşkın süredir Fatih’te Bankamızı temsil ediyor olmaktan büyük onur duyduklarını ifade eden Özay Delibaş,
Şubemizin ağırlıklı faaliyet gösterdiği alanları sıralıyor:

“Faaliyet alanımız, hizmet, ticaret, turizmin yanı sıra toplumsal yardımlaşma ve insani yardıma yönelik vakıf ve
derneklerden oluşuyor. Süregelen hizmetlerimizle beraber bu tür vakıf ve derneklere bankacılık hizmeti
sunmanın manevi hazzını da yaşıyoruz.”

‘MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇLARINI DOĞRU ANALİZ EDEREK HIZLI HİZMET SUNUYORUZ’

Bir işi yaparken öncelikli odak noktalarının müşteri memnuniyetini yüksek tutmak olduğunu, uzun yıllardır
müşterilerine hizmet sağlayan bir şube olmanın gücü ile müşteri sadakati ve rekabetin de Bankamızı avantajlı
kıldığını paylaşan Özay Delibaş’a müşterilerimizin Şubemizi neden tercih ettiklerini soruyoruz:

“En önemli nedenlerini şöyle sıralayayım: Müşterilerimizi önce dinliyoruz, beklenti ve ihtiyaçlarını doğru analiz
ederek kalite ve hizmet hızımızdan ödün vermeden çalışmalarımıza devam ediyoruz.”

‘ÇALIŞMA HAYATINDA MOTİVASYONA ÖNEM VERİRİM’

Takım ruhunu olumlu etkileyen en önemli unsur çalışanlar arasında açık ve etkili iletişimdir. Çalışanların
gelişimlerinin desteklenmesi, adil bir iş bölümü ve ekipte uyumun yakalanmasıyla ortak hedeflere birlikte
koşulduğunda başarının kendiliğinden geldiğini belirten Özay Delibaş, sürdürülebilir başarı hakkında
görüşlerini dile getiriyor:

“Günlük işleyişteki tüm süreçlere çalışanları dâhil etmek başarıya götüren yolda en önemli adımlardan biridir.
Çalışma arkadaşlarımızın işini severek yapmalarını sağlamak için motivasyonlarını artırmak da ana amacımdır.”

‘YENİ MÜŞTERİ KAZANIMLARI İLE GÖREVİMİZE DEVAM EDECEĞİZ’

Ekonomik konjonktür ve Bankamız stratejilerine uygun olarak gayrinakdi alanda büyüme hızını artırdıklarını
söyleyen Özay Delibaş, “2025 yılında ürün derinleşmesini artırarak müşteri bazında fayda maliyet analizlerine
hâkim bir şekilde yeni müşteri kazanımlarıyla görevimize devam edeceğiz.” diyerek sözlerini tamamlıyor.

04
05
06
04
05
06
previous arrow
next arrow